Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене след като е работила 145 1.4ТS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно палене след като е работила 145 1.4ТS

    Здравейте,
    Алфата е 1.4 ts с газова уредба,но винаги я паля на бензин. От известно време имам следния проблем сутрин колата си пали от раз без проблем, но след това второто палене е трудно и става само с даване на газ Примерно паля,отивам колкото до бензиностанцията,зареждам си и после паленето е мъка,иначе стартера си върти,лампата за инжекциона на таблото също гасне
    Ще ми е много от полва ако имате идея от какво може да е този проблем

  • #2
    Първоначално публикувано от Top Покажи съобщение
    Здравейте,
    Алфата е 1.4 ts с газова уредба,но винаги я паля на бензин. От известно време имам следния проблем сутрин колата си пали от раз без проблем, но след това второто палене е трудно и става само с даване на газ Примерно паля,отивам колкото до бензиностанцията,зареждам си и после паленето е мъка,иначе стартера си върти,лампата за инжекциона на таблото също гасне
    Ще ми е много от полва ако имате идея от какво може да е този проблем
    ако веднага след като си я запалил я прехвърляш на газ сутрин докато е студена още тя се дави опитая първо да загрее малко и тогава я изгаси и опитаи да я запалиш по принцип това се дължи на това че като я прехвърлиш веднага на газ тя се дави от газ понеже пуска повече газ а и газта не е обработене и е сурова така да се каже опитай така както ти казах ако не стане не знам какво може да е друго мойта е същата и ми прави абсулютно същото

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от niko.lidsi Покажи съобщение
      ако веднага след като си я запалил я прехвърляш на газ сутрин докато е студена още тя се дави опитая първо да загрее малко и тогава я изгаси и опитаи да я запалиш по принцип това се дължи на това че като я прехвърлиш веднага на газ тя се дави от газ понеже пуска повече газ а и газта не е обработене и е сурова така да се каже опитай така както ти казах ако не стане не знам какво може да е друго мойта е същата и ми прави абсулютно същото
      Здравей, колега. Карам същия модел, с ГИ. Преди време се борих с подобен проблем, но при мен сутрин палеше от втория път. Първия път прикиха, притресе и след 2-3 сек гасне. Доста се поозорих, но накрая се оказа, че поради мръднали настройки на ГИ когато колата е на газ, записва грешка в ламбдата. При палене сутрин (винаги на бензин), явно се ползва последната карта, с която е работила колата - на газ, и от там (по какъв начин не ми е много ясно) ставало объркването. След диагностика на бензин и след мое настояване при газаджиите да преконфигурират ГИ нещата се оправиха. Преди това слушах лекции за МПХ, свещи, кабели и какво ли не още. Направи си диагностика при работа на бензин и на газ и виж дали няма да излезе нещо такова. Успех в борбата с проблемите!
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
        Здравей, колега. Карам същия модел, с ГИ. Преди време се борих с подобен проблем, но при мен сутрин палеше от втория път. Първия път прикиха, притресе и след 2-3 сек гасне. Доста се поозорих, но накрая се оказа, че поради мръднали настройки на ГИ когато колата е на газ, записва грешка в ламбдата. При палене сутрин (винаги на бензин), явно се ползва последната карта, с която е работила колата - на газ, и от там (по какъв начин не ми е много ясно) ставало объркването. След диагностика на бензин и след мое настояване при газаджиите да преконфигурират ГИ нещата се оправиха. Преди това слушах лекции за МПХ, свещи, кабели и какво ли не още. Направи си диагностика при работа на бензин и на газ и виж дали няма да излезе нещо такова. Успех в борбата с проблемите!
        колега без да се заяждам или нещо такова аз съм работил в заг сервиз такаче няма какво да ми обясняваш за настроики ако ГИ не го бива не става на мн да ти ебават налягането на газта или бензиновите времена а на колегата е обикновена газова уредба и на мен също ми е обикновена такаче си зависи от празния хад на работа на дригатела и колко газ му е пуснато от изпаритела за празен ход

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от niko.lidsi Покажи съобщение
          колега без да се заяждам или нещо такова аз съм работил в заг сервиз такаче няма какво да ми обясняваш за настроики ако ГИ не го бива не става на мн да ти ебават налягането на газта или бензиновите времена а на колегата е обикновена газова уредба и на мен също ми е обикновена такаче си зависи от празния хад на работа на дригатела и колко газ му е пуснато от изпаритела за празен ход
          Не се обиждам колега, аз съм си решил пролема сам, след известни наблюдения и заключения. Тук споделям, защото е глупаво всеки сам да открива топлата вода. Ако съвета ми е насочил някого и му е помогнал, добре, ако не, здраве, важно е желанието да помогнеш. за всички!
          sigpic
          Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Top Покажи съобщение
            Здравейте,
            Алфата е 1.4 ts с газова уредба,но винаги я паля на бензин. От известно време имам следния проблем сутрин колата си пали от раз без проблем, но след това второто палене е трудно и става само с даване на газ Примерно паля,отивам колкото до бензиностанцията,зареждам си и после паленето е мъка,иначе стартера си върти,лампата за инжекциона на таблото също гасне
            Ще ми е много от полва ако имате идея от какво може да е този проблем
            Имам същия проблем и най-досадното е че го прави точно това примерно 1 седмица, изчезва за 3-4 дни-нито 1 път през тези дни не се случва и пак се почва отначало, няма никаква закономерност или определен признак, просто си го прави. Другата седмица ще я карам за мн мн мн подробна диагностика и ако проблема излезе ще го споделя.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
              Имам същия проблем и най-досадното е че го прави точно това примерно 1 седмица, изчезва за 3-4 дни-нито 1 път през тези дни не се случва и пак се почва отначало, няма никаква закономерност или определен признак, просто си го прави. Другата седмица ще я карам за мн мн мн подробна диагностика и ако проблема излезе ще го споделя.
              колега колата изчакваш ли я да загрее

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от niko.lidsi Покажи съобщение
                колега колата изчакваш ли я да загрее
                как да загрее като тя неиска да запали, няма значение колко е работила преди това. С нея ходя всеки ден на работа и минавам едно и също растояние.През зимата на -10-15 и сега на +10-15 все си го прави това на някакви си нейни периоди, а през седмицата минавам все една и съща отсечка.

                Comment


                • #9
                  Прокапващи дюзи и мократ свещите.
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                  Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от sti6o Покажи съобщение
                    Прокапващи дюзи и мократ свещите.
                    Звучи ми като скъп вариант

                    Comment


                    • #11
                      не е скъп. или се слага добавка в бензина и се кара само на бензин докато се отпушат или се свалят и се дават на ултразвуково чистене.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        не е скъп. или се слага добавка в бензина и се кара само на бензин докато се отпушат или се свалят и се дават на ултразвуково чистене.
                        аз съм си само на бензин, ако е това значи трябва да търся да ми ги "продухат".Тази процедура какви пари идва г/д ?

                        Comment


                        • #13
                          колеги вземете си проверете датчика на коляновия вал и не се занимаваите с дюзи свещи и там подобни типичен проблем от него като позагрее колата трудно пали или въобще не пали.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от toni791 Покажи съобщение
                            колеги вземете си проверете датчика на коляновия вал и не се занимаваите с дюзи свещи и там подобни типичен проблем от него като позагрее колата трудно пали или въобще не пали.
                            моя със сигурност е проблемен

                            Comment


                            • #15
                              тогава няма какво да се чудиш. зависи с какъв двигател си , но може да имаш и още един датчик на разпределителните валове.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X